nepali sex stories

१८ + मात्र, यो साईट मा भएका सम्पूर्ण बिषयबस्तु हरु सबै यौन सँग सम्बन्धित भएका ले उमेर्, स्थान र समयको ख्याल गरेर मात्रै पढ्नु होला


पैसाले मातिएकी धनी केटीसँग चिकेको कथा | nepali sex stories

कथा धेरै अगाडि नेपालमा भर्खर भर्खर इन्टरनेट आउँदा ताकाको हो जब म एउटा सानो साइबर र सिडी पसल चलाएर बसेको थिए । मेरो पसलमा सुमी गुरुङ नाम गरेकी एक निकै नै आकर्षक महिला नियमित आउने गर्थिन । कहिले आफ्नो जापानमा रहेको श्रीमानलाई नेट फोन गर्थिन, भने कहिले मोबाइलमा गीतहरु हाल्न लागाउथिन त कहिले सिडी फिलिमहरु भाडामा लिएर जान्थिन । सुमी हेर्दै निकै आकर्षक थिन। वरीपरिका सबै उ आएपछी बहाना बनाउदै मेरो पसल मा आउथे । कोक बोत्तल जस्तो मिलेको फिगर। पुस्ठ उठेको छाती अनि गोलो मिलेको अनुहार तेस्माथि उसको ठुलो ओठ जुन निकै कामुक देखिन्थ्यो। अनि जिन्स लगाउदा त फुट्ला जस्तै देखिने उनको कसिलो नितम्ब। समग्रमा भन्नु पर्दा उनि एकदम पर्फेक्ट थिन सपना कि रानी जस्ती। उनि कुनै एंगल बाट विवाहित जस्ती देखिदैनथी ।सुमीको बिहे भाको ३ वर्षा भाको रहेछ। अनि श्रीमान विदेशिएको लगभग डेढ वर्षा भाको रहेछ।

झैँ म तेसै रंकिन थाले र तेही जोस मा रन्केको लाड़ो लै शान्त पार्न चलाउन थाले , ठ्याक्कै तेती नै बेला सुमी को फोन आयो, सायद उता पनि आगो दन्केको हुनु पर्छ, हत्तपत्त एउटा हातले लाड़ो समाउदै अर्को हातले फोन उठाए :

“ हजुर भन्नुस, के सेवा गरौ ? “

सुमी मस्किदै ,” तिम्लाई बेइमान, निकै चलाख पो रहेछौ त तिमि !!”

“ होइन के गरे फेरी मैले ?! कि मेरो याद धेरै आयो तिमीलाई “ मैले जिस्काई हाले ।

“ अ आऊछ नि याद एस्तो काम गरे पछी त झन् धेरै आउछ नि, “ सुमी ले जवाफ दि

“ होइन क भयो भनन यार मलाई त केहि गरे जस्तो लागेन कि सिडी प्ल्येयर ले काम गरेन ?”

“ ल हेर बुझ पचाको, आज उल्टै केहि नथापाको जस्तो गर्छ, आज मलाई कुन फिल्म देको तिमीले? याद आयो ?” सुमीले उल्टै मलाई प्रश्न गरि ।

एक छिन सोच्न बाध्य भए म , क भएछ भनेर येसो घोरिएको त बर्बाद पो भाको रहेछ, मैले झुक्किएर ब्लु फिल्म को सिडी दिए जस्तो लग्यो मलाई , अनि एकछिन केहि बोल्ने सकिन मैले त , खालि येत्ति मात्र भने ,” मलाई साच्चई याद भएन सुमी भनन प्लिज”।

“ बेइमान कुन फिल्म देको तेस्तो मलाई, धन्न मैले एक्लै हेरे, दिनु नै तियो त भनेर देको भए हुन्थेन ?” सुमीले हल्का गाली गरे जस्तो गरि  ।

“ ला म त झुक्कीयेछु जस्तो छ , प्लिज माइन्ड नगर है , सरि  हतार मा तेस्तो ब्लु फिल्म को सिडी पो देछु है “ मैले भने

“ हे किन सोरी भनेको , ठिकै छ नि त , झन् म पनि फ्रेस भए न त्यो फिल्म हेरेर, म त पहिले देखि नै तिमि संग कसरि ब्लु फिल्म को सिडी माग्ने होला भनेर सोच्थे , के गर्ने एक्लै भए पछी एस्तो फिल्म पनि हेर्न मन लाग्दो रहेछ नि “ सुमी ले भनि |

“ ह तिमि पनि ब्लु फिल्म हेर्छौ र ? !!, ये तेस्तो थाहा पाको भए त मा तिमीलाई टन्नै दिन्थे नि, अब देखि दिन्छु नि हुन्न त्यो पनि फ्री मा, बरु यो फिल्म कस्तो लग्यो नि ? “ उत्तेजित हुदै मैले भने।

“, भर्खर फिल्म हेरेर भ्याए, कस्तो कस्तो , हेरिन्जेल रमाइलो, अनि तिमि कत्तिको हेर्छौ त एस्तो फिल्म?“ सुमी ले सोधी।

“हेर्छु नि , म संग पसल मा त धेरै छ छानी छानी हेर्छु नि, तिमि संग भाको भन्दा झन् दामी दामी छ, अब तिमीलाई छानी छानी दिन्छु नि हुन्न, ?“

“भइ हाल्छ नि, एउटा कुरा भनम तिमि अहिले आउन मिल्छ भने आऊ क्यारे एउटा दामी ब्लु फिल्म लिएर, आमा सुति सक्नु भयो” सुमीले सोधी ।

“ लौन नि के भनेको तेस्तो, साच्ची आऊ? , संगै बसेर हेरमा ल नि हुन्न ?” मैले भने |

“ मिल्छ भने आऊ केरे” सुमीले भनि ।      

“ भयो यार ११ बाजी सकेछ राति घर बाट निस्किन गारो हुन्छ, अरु कुनै दिन हुन्न ? तर मलाई तिमीसंग बसेर फिल्म हेर्न एकदम मन छ “ मैले भने ।

“ आउने भए आऊ केरे, रमाइलो हुन्थ्यो क्यारे।

उसको स्तन को टुप्पो झन् कडा हुन्थ्यो , अनि बिस्तारै म पनि सुमीले झैँ नाइटो तिर चुस्न लागे , येतिन्जेल सुमी को हालत हेर्न लायक भाको थियो सहन गारो भएर होला सायद बारम्बार सुमी मेरो कपाल जोड ले समात्ने गर्थी भने घरि आफि पुरै सरिर जुरुक जुरुक उचाले जस्तै गर्थी र संग संगै ऊऊऊ ईईइ आआआ जस्ता सब्द निकल्थी। “ओ गड तिमि संग मैले पहिले नै गर्नु पर्ने रहेछ नि, येतिन्जेल हामी किन भुलेका होला है , कस्तो आनन्द आको हो,” सुमीले एती भन्दै गर्दा मैले उसको दुवै खुट्टालाई माथि उचालेर पुरै फट्याउन लगाए, एकदम मादक बस्न आएको थियो उसको पु*ती वोरिपरी बाट, जालीदार लेगिन्स अनि त्यो भित्र छर्लंग देखिने सानो चुतुक्क को निलो प्यान्टी, एक सेकेन्ड पनि ढिलो नगरी मैले आफ्नो जिब्रो सिधै उसको पु*ती तिर बढाए अनि लेगिन्स बाहिर बाट नै जिब्रोले पु*ती वोरी परि हल्का चलाउन थाले। “ ओ माइ गड , म त मर्छु कि क्या हो , गड ईई..ऊऊओ ओऊ ओ ओउ  आ आ सी सी सी इस इस इस, यस यस “ सुमी को मुख बाट एस्त सब्द हरु मात्र निक्ल्लिए , सुमी जति कराउथी म झन् जोड संग उसको पु*ती खेलाउथे।

सुमिको पु*ती बाट एकदम मादक बस्न आइरहेको थियो र उसको प्यान्टी पुरै भिजेको थियो । मलाई पनि झन् जोस चढ्यो र मैले उसको लेगिन्स पुरै खोलिदिए , अब सुमी मेरो अगाडी केवल प्यान्टी मात्र थि ।  झन् उसको खुट्टा फट्याएर उसको प्यान्टी माथि आफो मुख पुरै गाडे। बिस्तारै मैले सुमिको तिघ्रा अनि खुट्टा हरु मा किस गर्न थाले, गर्दा गर्दै मैले उसको खुट्टाको औला हरु पनि चुसी दिए अनि बिस्तारै किस गर्दै उसलाई पछाडी फर्काए अनि उसको छाक को वोरिपोरी निकै बेर चाट्ने र चुस्ने काम गरे, येतिन्जेल सुमी को पर्तिक्रिया निकै हेर्न लायक थियो , “ इस इस इसस सी सी स स स अह अह आह आह आह ….. उ उ उ उ उ , ओ ओ ओ ओ  , गड गद , यस यस यस “ जस्ता सब्न्दा हरु मात्र उसको मुख बाट निक्लिन्थे। मैले पढेका  चिकेको कथा हरूमा पनि यस्तै आवाजहरू आउँथ्यो ।

बाहिर निकै गरे । निकै बेर चली सके पछी सुमी र म नांगै बाहिर निस्केउ अनि पुछ पाछ  गरेउ । मैले आफ्नो कपडा लगाउन लेगको त सुमीले जिस्किदै खोसेर भागी अनि म उसको पछाडी भाग्दै हामि दुवै किचन मा पुगेउ। मैले सुमिलाई च्याप्प समाते अनि भित्ता मा टासेर किस गर्न थाले। सुमीले मलाई ठेल्दै डाईनिंग टेबल तिर घचेटी र मैले उसलाई जुरुक्क काख मा बोकेर टेबल मा सुताए र उसको खुट्टा पुरै फट्याए अनि उसको पु*ती मा औला ले निकै बेर मसाज गरे । सुमी त  पुन कायल भै, फेरी कराउना लागि। मलाई पनि झन् जोस छाड्यो अनि उसको पु*ती फेरी चाट्न थाले।



सुमी ले आफुलाई कन्ट्रोल गर्न नै सकिन र मलाई आफु तिर तानी अनि बिस्तारै मलाई पल्टाएर मेरो लाड़ो चुस्न थालि , अनि मैले पनि सुमिलाई 69 आसन को प्रस्ताब गरे र तेही अनुरुप सुमी ले आफ्नो पु*ती ठ्याक्क मेरो मुख मा पर्ने गरि म माथि बसी अनि मेरो लाड़ो चुस्न थालि , यता मैले उसको पु*ती चाट्ने अनि उता उसले मेरो लाड़ो चुस्ने ।

निकै मज्जा भैरहको थियो तेही बेला सुमिको फोन आयो , हत्त पत्त उठेर फोन उठाको  त आमाको रहेछ। आउने बेला भएछ अनि स्कुटर लिएर सुमी जानु पर्ने आमा लिन , तेस्पछी हामि तेस दिन छुट्टीयेउ । तेस पछी का दिन हरुमा पनि सुमी र हफ्ता मा ३-४ पटक कुनै न कुनै बहना मा भेट्न थालेउ अनि सुरु भै हल्थेउ ।



पछी पछी त म राति राति पनि सुटुक्क उसको घरमा पछाडी को ढोका बाट जान थालेको थिए अनि हामि दुवै ब्लु फिल्म हेर्दै रात भरि आफै ब्लु काम गर्थेउ ।



Leave a comment

Want to work with me?
Send me an email.

Blog at WordPress.com.