nepali sex stories

१८ + मात्र, यो साईट मा भएका सम्पूर्ण बिषयबस्तु हरु सबै यौन सँग सम्बन्धित भएका ले उमेर्, स्थान र समयको ख्याल गरेर मात्रै पढ्नु होला


रात्री बसमा

म पेसाले चाहिँ खलासी हो अक्सर नाइट बसमा हिडिरहनु पर्छ।अनुभव थुप्रै छ्न सबै अनुभव उस्तै उस्तै खालका छ्न त्यसैले एउटा प्रतिनिधित्व सत्य घटना लेख्दै छु।ठाउँ नाम र परिचयात्मक कुनै कुरा उल्लेख नगरी सिधै बिसय प्रवेश गर्न चाहन्छु।

रात्री बसमा पालो थियो।एक पहेला कुर्ता र कालो सुर्वाल पैतालामा अग्ला हिल रेशमी कपाल उफ हेर्दा नै सनक्क सन्किने खालकी युवती मेरै बसमा।थुप्रै अनुभव बटुलिसकेकोले फकाउने हेतुले म उन्को सिटमा गए उनी सरक्क झ्यालको सिसा तिर सर्दै फोनमा कुरा गर्न थालिन।मैले फकाउन के के भनेन उनी कहिले हास्दिने कहिले रिसाएझै गर्दिने कहिले नबोली नबोली जितिदिने।बिस्ता

रै उन्को थाइमा हात राखे उन्ले हात हटाइदिन।अनुभवले खारिएको म फेरि बुबुमा हात लगे हटाइदिन।बाटोको मन्द मन्द प्रकाश बेलाबेला झ्यालबाट छिरी हामिलाइ गिज्याइरहन्थ्यो।सायद उनी म संग रिसाएकी हुनुपर्छ नबोली बसेकी थिन म नजिकै टासिए मुख उन्को मुखमा लगे लाग्दै थियो जिब्रो निकालेर चाटिदिउ ,उन्को मेरो मुख जोडिन खोज्दै थियो त्यो पल त्यो घडी जिवनको पानामा लेखु लेखु जस्तो।हाम्रा ओठ धेरै नजिक थिए आज बाटोको होटलमा रात रङ्याउ,कम्मल ओडौ भने।उन्ले अप्ठेरो मानिछिन होला मोबाइल कानमा लगिन अनि खै को संग चिचाउदै मस्केजसरी फोनमा कुरा गरिन।म सोच मग्न बन्न पुगे यत्रो 2 घण्टा देखि फकाएको छु भर्खर म संग नबोली रिसाएझै गरि दुखी भएझै गरि बसेकी उनी एक्कासी त्यति धेरै मादकताको वाणी छर्दै थिइन।करिब आधी घण्टाको उन्को अमृतमय चिच्याहट पछि उन्ले फोन राखिन।को संग हो खुब खुसी छौ त भनिदिए उनी फेरि अर्कै आबाजमा रोएजस्तो हासेजस्तो आबाज निकाल्दै झ्यालको सिसामा टाउको राखिन उनि यसो गर्दा म तिर उन्को चाक फर्किएको थियो उन्को कुर्ताको फेरो फर्किएकोले टाइट सुर्वालबाट उन्को चाक फुटालेर बाहिरै निस्केला जस्तो देखिन्थ्यो।म हल्का निहुरिएर उन्को चाक सुघे उन्ले थाहा पाइन वा पाइनन थाहा भएन उनी चलेकी थिनन हिम्मत आयो उन्को चाकमा मेरो मुख धसारे उनी चलेकी थिनन।मेरो खुसिको सिमा रहेन उन्को कम्मर समात्दै उन्को चाक उचालेर मुखले जोडले डल्लो परुन्जेल धसारे ।अनि उन्लाइ काखमा राखे अनि कागती निचरे जसरी 10-15 मिनेट चाकका गाला मोल्दिए उन्को मुख भित्र जिब्रो छिराएको थिए।उन्को त्यो मादक बास्नाले सबै दुनिया बिर्सिदै थिए।उन्का बुबुमा जोडले मुख धसारे उनी डल्लो परिन ।उन्को चाक धेरै ठूलो थियो बुबुको अनुपातमा।उन्को चाक मेरो काखमा राखे उन्को पुति र मेरो लाडो कपडा बाहिरै बाट मिल्ने गरि उनी झ्याल तिर फर्केर डण्डिमा दुबै हातले समातेकी थिन उन्लाइ काखमा मादल बनाए एक हातले उन्का चाकका गाला जोडले समातेर निचरे,आईमाई केटिको चाक देख्दा मात्र ठूलो हो कोमल कपास झै हुन्छ चरप्प समातिदिदा दुबै चाकका गाला हातमा लिन सकिन्छ।अर्को हातले उन्का दुबै बुबु चुडालेर हातमै लिन्छु जसरी मोलिदिए उन्का बुबु साना थिए दुबै बुबु एक आपसमा रगडिदिए।उन्को पुति र मेरो लाडो एक आपसमा मिलेका थिए खाडिको घामले भन्दा बदि पोल्दै थियो लगभग 30-40 मिनेट यहि पोजिसनमा एस्तो भयो।अनि उनी म तिर फर्किन उनी ललाकलुलुक भएजसरी मेरो घाटिबाट छाती पेट मा बग्दा बग्दै मेरो लाडोलाई उन्को मुखको सिरानी बनाएर डल्लो परेर सुतिन केही बेर सुतिन अनि फेरि हप्प गर्दै सुतिन अनि फेरि उठिन।उन्ले लाडो चुस्न खोजेझै लाग्यो मैले मेरो सुर्वाल हल्का सारे उनी फेरि सुतेझै गरिन अनि सुकुर सुकुर गरिन उन्को सास तेज भएको थियो उन्को कपाल समातिदिए उन्ले मेरो लाडो चुस्न थालिन बेला बेला गुला नि चाटिदिन्थिन बेलाबेला उन्को नाक मेरो चाकको प्वालमा सकेजती धसार्थिन।उन्ले एक पटक त जिब्रो नि चाकको प्वाल भित्र छिराइदिएकी थिइन।

उन्ले 30-40 मिनेट चुसिन ,चुस्दा चुस्दै उन्लाइ हटाए अनि लाइट बालेर सबै जनालाइ पिसाब फेर्न जानकारी दिए।।बसमा अरु 6 जना महिला हुनुहुन्थ्यो पुरुषले एकातिर उभिएर मुत्यौ।महिलाले उभिएर मुत्न नसक्ने हुदा अलि पर झाडी जस्तोमा गए।अरु महिला सङै उनी नि उतै गैन।सबै महिलाले मुत्न थाले उन्ले एताउता राम्रो ठाउँ खोजेझै गरिन उनी धेरै राम्री धनिमानी सस्कारी घरमा हुर्किएकी जस्ती थिइन त्यसैले होला।सबै पुरुषलाई भित्र पठाए,अरु महिलाहरु सुसु गरेर फर्किए उस्ले अझ ठाउँ खोज्दै थिए अरु महिलाले उस्लाइ पर्खिएनन।एकान्त अनि सुनसान ठाउँ मेरो मनमा सेक्स भरियो उन्ले पुर्लुक्क पुर्लुक यताउता हेरिन अनि म तिर धाड फर्काएकी थिन उन्ले कुर्ता माथी सम्म सारिन उन्को छिनेको कम्मर सेतो धाड हेरिरहे।उन्ले सुर्वाल तल सम्म सारिन ओ गड त्यो बेला थाम्न सकेन लाडो निकाले र खेलाउन थाले ।उन्ले चाकका गाला मुसारिन र दुबै हातले एक एक ओटा पोटिला सेता चाकका गाला फटाइन उन्को चाकको प्वाल र पुतिको प्वाल चुमुक चुमुक गरेको थियो चिप्लो सिगानझै झरेको देखे मेरो होस गुम्यो उनी मुत्न थुचुक्क के बसेकी थिन म स्या स्या गर्दै बाघले झै झम्टेर उन्को मुख्मा जिब्रो हाल्दिएर बुबु चुड्ला जसरी मोल्दिदै एक हातले कम्मरमा समातिदिएको रहेछु मलाइ केही होस थिएन हल्का होस आउदा थाहा पाए मैले मुखबाट जिब्रो निकाले मरुन्जेल कसेको हल्का लुज पार्दिए उन्ले छोड्नु छोड्नु भन्दै फुस्किन खोजिन उनी फुस्किन अनि उनी डगि परेर चाकका गाला फटाइन चुमुक चुमुक गरेको देख्दा चरप्प कसेर स्या स्या गर्दै 20-30 धक्का लगाए 4-5 सेकेण्डमै 20-30 धक्का लगाएको थिए तर छिरेन।उनी होची भएर होला।उन्ले नाइ नाइ भन्दै टासिदै गरिन उन्को चाक र बुबु धसारेर डल्लो पार्दिए।उन्का बुबु एक हातले चरप्प कसिदिए अनि पेटमा समातेर उचाले जस्तो पारेर 3-4 सेकेण्डमा फेरि 10-15 धक्का लगाए कता हानियो हानियो उन्ले खुट्टा उचालेझै गर्दै चाक अर्कै पारेकी थिन आफै छिर्यो उनी डल्लो पर्दै उइच्छ बेबि मेरो राजा भन्दै स्या स्या गर्दै मुतिरहिन उन्को पुतिले चरप चरप लाडो समातिदिएकोले म चल्नै सकेन।पिचित्त गर्दै एक पटक लाडोले उन्को पुति भित्र पिच्कारी हान्दियो मैले सास रोके मेरो फुसि थोरै मात्र झर्यो उनी डल्लो परेरै छुटिइन अनि उन्को पुतिबाट फततत आबाज निकाल्दै फिज जस्तो एक माना चिप्लो झर्यो।मेरो फुसि लाडोको गहिराइमा अडिएको थियो मुत लागेजस्तो भएको थियो।उन्ले एक माना जति त्यस्तो झारेपछी बसमा हर्न लाग्यो।उनी धेरै दयालु रहिछिन मेरो पूरा नझरेको थाहा भएर होला उन्ले मेरो लाडो चुस्दिदै थिइन मेरो पिसाब आउँछ कि फुसि आउँछ थाहा छैन हातले खेलाइदेउ भने उन्ले मानिनन दुई गिलास जति पिसाब आयो उन्ले हल्का खाएजस्तो लाग्या छ।पिसाब सकिएपछी नि उनी सेक्सि आबाज निकालेर मेरो लाडोमा चाक रगडिन लाडो सन्कियो उन्ले चाक अर्कै पारिन लाडो छिर्यो 30-40 धक्का हानेको थिए मेरो एक ग्लास तातो फुसि उन्को पाठेघरमै पिच्कारी मार्दियो।मैले आफ्ना कपडा मिलाए उनी डल्लो परेको परेइ थिन भकुण्डो जस्तो भएकी थिन।उन्लाई नपुगेर होला सोचे उन्को पुति हेरे उन्ले पुति एस्तो जोडले कसेकी थिन पुतिका ओठ फटाउदा नि प्वाल देखिएन ।उन्को चिप्लो फिज केही झरेन मैले उन्का कपडा मिलाइदिए र बोकेर ढोका सम्म लगे।अनि उनी मेरो काखमा बसेर काखिमा मुख लुकाएर बिहानसम्म निदाइन मैले लुकाएर निदाउन दिए।



Leave a comment

Want to work with me?
Send me an email.

Blog at WordPress.com.