nepali sex stories

१८ + मात्र, यो साईट मा भएका सम्पूर्ण बिषयबस्तु हरु सबै यौन सँग सम्बन्धित भएका ले उमेर्, स्थान र समयको ख्याल गरेर मात्रै पढ्नु होला


मेरी क्युट भर्जिन बहिनी: नाङ्गो सोफामा लडाएको रात…

काकाकी छोरी अनुशा र म, हामी स्कुलमा एउटै क्लासमा पढ्ने। म फर्स्ट हुने, बहिनी सेकेन्ड। हामी सानै देखि संगै पउढ्थ्यौ, खेल्थ्यौ, जिस्किन्थ्यौ।

संगै हुर्केको हामी एसएलसी सकेपछि संगै काठमाडौं आउने भयौ। पहिलो पटक घरबाट छुट्टै बस्न गइरहेकाले काकाले मेरो वुबासंग सल्लाह गरेछन्। चारकोठे फ्ल्याटमा पानीको राम्रो सुविधा थियो। छुट्टै किचन, एउटा बैठक रुम र दुई वटा कोठा अनि ट्वाइटेल बाथरुम। गाउँ जस्तै सहज महसुस हुने गरि फ्याल्ट खोजेर काका गाउँ फर्किए।

घरबेटीको नाममा एउटी बुढी आमा मात्र थिइन । आफै खाना पकाउथिन, बेलाबखत तल आगनमा निस्कन्थिन। फुलबारीको छेउमा कुर्सी राख्थिन । अनि कपासको धागो कात्दै समय कटाउँथिन।

घर छोडेर काठमाडौं आएसंगै हामीलाई बिस्तारै यहाँको हावा लाग्दै थियो। साथै १५ वर्ष पुगेकी अनुशाका जवानीका चिन्हहरु पुष्टिन थालेका थिए। हामी हरेक शुक्रबार बेलुकी वाइन खाने गर्न थाल्यौ। अनुशा घरमा बस्दा निकै पातला अनि छोटा कपडामा बस्न थाली। जुन मलाई स्वभाविकै थियो।

तर जव वाइनले झ्याप हुन्थ्यौं, अनुशाको त्यो नाङ्गो वतनले मन सिरिङ्ग पार्थ्यो। उसको गोरो छालाले झनझनाहट ल्याउँथ्यो। उसको वास्नाले वाइनको नशा अझ दह्रो बनाउँथ्यो। बहिनीको शरिरसंगको प्रेम वाइनले निकै हदसम्म बढाउन थालेको सायद उसले पनि मेरो व्यवहार र हेराइले बुझेकी हुँदी हो, वाइन खानेबेला सेतो समिज र छोटो कट्टु बाहेक उसले शरिरमा केही लगाउँदैनथि।

समिजमाथी छातीमा स्तनले बनाएको खाल्डोमा कोठाको रातो बत्ती पर्दा देखिने चिल्लो र पोटिलो उसको क्लिभेजमा आँखा पर्न थालेपछि शरिरमा शक्तिशाली संवेदना आउँथ्यो। बहिनीलाई त्यही झम्टिहालौ झै ।

तर म त्यसो गर्न सक्दिनथे। एक त पारिवारिक सम्बन्ध, दोस्रो दाजु-बहिनीबीच यस्तो सम्बन्ध, अनुशाले नराम्रोसंग लिइ भने ?

उ चल्दा समिज भित्रका पुष्टिएका स्तन चल्थे, उचालिन्थे, थेचारिन्थे। पलेटी मारेर बस्दा उसका नाङ्गा खुट्टा आपसमा खप्टिन्थे, सानो कट्टु अलिक माथी सर्थ्यो, अनि भित्रको पेन्टीको डोरो देखिदाँ मन सिरिङ्ग हुन्थ्यो। उ बिछट्टै राम्री हुँदैथिइ।

उ घरमा नहुँदा उसको कोठामा छिर्थे। उसको कोठमा पस्नासाथ एकखाले चिरपरिचत सुगन्ध आउथ्यो। उसले फुकालेर गएका लुगाको वास्ना सुघ्थे, बहिनीको बास्ना मात्रले उत्तेजित हुन थालेको थिए।

उसको हरेक चिज प्रति यौनको भावना जाग्न थालेको थियो। उसको लुगा, उसको खाट, उसका विछ्यौना, सिरानी अनि उसका हरेक मेकअपका सामान। हरेक चिजमा उसको बासना भेट्थे। उसको कोठामा म त्यसै भुल्थे।

उसको स्तनको कल्पना गर्थे। उसको स्तन मुसारेको देख्थे। उसको दुई स्तनको बीचमा नाक लान्थे, अनि लामो स्वास तान्थे, उसका स्तनका वास्नाले शरिरमा तरङ्ग ल्याउँथ्यो। म उसलाई खाटमा लडाउँथे, अनि घोप्टो पर्थे, उसको बास्ना उसको समिज र टिसर्टमा भेट्थे। सिरानीबाट उसको कपालको बासना आउँथ्यो। उसको भित्री बस्त्रबाट उसको शरिरको। उसलाई सम्पूर्ण कोठामा एक्लै भेट्थे अनि निकै समय उसको शरिर सम्झेर उत्तेजित हुन्थेँ।

त्यो रात छिट्टै वाइन पिउन थाल्यौं। उ नर्मल ड्रेसमै थिइ। वाइन पिउँदै गएपछि उ विन्दास हुँदै जान्थी। वाइन र उबीच मानौं यौन सम्बन्ध छ। जति पटक वाइनको ग्लास उसको रातो ओठले स्पर्श गर्थ्यो, त्यति उसका गाला राता हुन्थे अनि आँखा नशालु बन्थे। उसको जवानी तात्त थाल्थ्यो ।

उसले टिसर्ट खोल्न हात बढाइ। टिसर्टलाई तलबाट दुवै हातले समाति अनि हात माथी तन्काउँदै टिसर्ट फुकाली। उसका काखीका कैला रौं, स्वाट्ट उसको मिठो गन्ध आयो। उसका स्तन छचल्किए।

उसले कपाल समाती। अनि कपाल बटारी अनि टाउको पछाडी बाँधी। उसका कोमल हात, घाँटी अनि छातीको माथिल्लो भागमा कुनै ढकाव थिएन। स्तनले बनाएको क्लिभेज माथीबाट देखिन्थ्यो। उसको समिज बाहिर पुट्ट उठेको, भित्रको जवानी उसले हात माथी लैजादाँ झन् बढी पुष्ट देखिन्थ्यो। जिउ सिरिङ्ग पार्थ्यो।

उसले स्वाट्टै बाँकी वाइन निली अनि खाली ग्लासमा बोत्तल खन्याउन थाली। उ निरन्तर गफिदैँ थिइ। वाइनको मात विस्तारै चढ्दै थियो। अघिसम्म ध्यान दिइरहेको टिभीमा बजिरहेको अंग्रेजी गित वाइनको मातसंगै ब्याकग्राउण्ड म्युजिक लाग्न थाल्दै थियो। ठिक आफु अगाडी रहेकी बहिनीका अंग प्रत्यागंमा ज्यादा ध्यान थियो।

केही बेरमा जुरुक्क उठी । वाइनले झ्याप पारेको भनी अनि हल्लिदै र हाँस्दै आफ्नो कोठा तिर लागि। केही मिनेटमा कोठाबाट फुत्त निस्की। उसको शरिरमा अब ट्राउजर थिएन। सानो कट्टु थियो । उसका सेता साँप्रा अनि चिल्ला तिघ्रा अब नग्न थिए।

उ आएर थचक्क बसी। उसका सेता साँप्रा आपसमा जोडिए। उसको मिठो वास्ना फेरि एकपटक नाकमा ठोक्कियो। उसको शरिरमा घट्दै गएका वस्त्र अनि उसको बढ्दै गएको नग्नता वाइनसंगै मिठो लाग्दै थियो।

साइडको सानो टुल तानी । अनि त्यसमा बसेर खुट्टामा उ नाइट क्रिम लगाउन थाली। उसका कोमल हात उसका सेता तिघ्रामा स्पर्श गर्थे। उसका तिघ्रा अनि उसका साँप्रा उसको हातको स्पर्शको नशालु मजा लिदैछ। लाग्थ्यो उसको हात र तिघ्राको संसर्घले सेतो क्रिम निस्कदै छ।

उसले तिघ्रा खप्ट्याउँदा मन जिरिङ्ग हुन्थ्यो। उसको एउटा साँप्राले अर्को साँप्रा छुँदा त्यो साँप्राले कस्तो महसुस गर्दैछ म कल्पनामा डुब्दै उसका अंग अगंका गतिविधि नियाल्दै थिए। रक्सीको मात यति थियो कि उ मेरो कार्यको अब राम्रो सम्झना राख्न सक्दिनथि। उ जरुक्क उठी, किचनमा छिरी अनि अर्को वाइनको बोत्तल बोकेर आइ। मैले केही भनिन, उसले दुवै ग्लासमा वाइन खन्याउन थाली।

वाइन स्वाट्ट पारी । अनि मैले एक सिप नलिदै उसले अर्को ग्लास भरी। एकपछि अर्को ग्लास खाली गर्दै भर्दै उसले छिट्टै बोतल नै सकि। अनि सोफामा गएर टाउको पछाडी झुण्ड्याएर बसी।

केही बेरमा म सोफामा गए। उसका लामा खुट्टाका छाला सोफाको वाहिरी आवरणमा लपेटिएका थिए। उसको साइडमा बसे। उसले टाउको चलाइ, मतिर नशालु पाराले हेरी अनि फेरि टाउको हल्ला छोडी । मैले उसको साँप्रामा स्पर्श गरे। उसले मन्द अनि नशालु आवाज निकाली।

अनि एकहातले कट्टु तल सारी, उसको रातो पेन्टीको आधा भाग देखियो। अनि मन उत्तेजित भयो। उसले नशामा गर्दै थिइ वा मलाई इन्भिटेशन दिदै थिइ, मैले भेउ पाइन। तर वाइनले उक्साउदै थियो। उसले तानेको भन्दा अर्को साइडबाट उसको कट्टु तल सारिदिए। उसले कुनै प्रतिक्रिया गरिन । अनि पुरै कट्टु खोलिदिए।

म हौसिए।

उसको घुँडा देखि साँप्राको माथी सम्मै हातले मन्द स्पर्श गर्दै मैले उसका खुट्टाको नरमपन महसुस गर्दा उसले आफ्नो टाउको मेरो काँधमा विसाइ। उसलाई मैले कम्मरबाट समाते अनि आफुसंग टाइट राखे। उसको तातो स्वास मेरो घाँटीमा ठोक्किन्थ्यो अनि समिज भित्र उसका रसिला स्तनका माथिल्लो भाग स्पष्ट देखियो। शरिरबाट निस्किएको उसको बासनाले एकाएक उत्तेजित भएँ।

उसको समिज भित्र नियाले। अनि एउटा हातले उसको समिजलाई ताने, उसले कुनै ब्रा लगाएकी थिइन। उसका स्तन झुण्डिएका थिए, लामा, कहिल्यै नछोइएका झै, कहिलै नचलाइएका, शान्त अनि पोटिला।

उसको छाती तर्फ टाउको झुक्यो। उसको स्तनको नजिक पुगि लामो स्वास ताने। हुन चिरपरिचित बासना, अझ सिधै उसका स्तनबाटै निस्किएका। उसको ब्रा र पेन्टीको बासनाको उद्गम स्थल। उसको शरिको हरेक अंग प्रत्यंग चुम्मौ जस्तो, चुसौ जस्तो।

उसको कपालमा अझै स्याम्पुको बासना थियो। लामो स्वास लिए। उसको कपालको बासनामा केही समय भुलेपछि उसको बन्द रहेको आँखा नियाले। यस्तो मिलेको आँखिभौ अनि बन्द रहँदा पनि कामुक यी आँखा । उसको ओठको लिपिस्टिक अझै रातै थियो। उसका ताता स्वास नाकबाट बाहिरिदै थिए। उसको ओठमा ओठ पुर्याए।

अनुशाको नरम ओठ सायदै कसैले चुमेका थिए। उसको ओठको स्पर्शले मात्र पनि छुट्टै आनन्द दिने, बिस्तारै उसको ओठको बिचमा जिब्रो चलाउन थाले। उसले आँखा खोली अनि दुवै हातले घम्लङ्ग मलाई अंगालो हाली। उसले पुरै ज्यान छोडिदिदा म सोफामा ढले। ममाथी उ घोप्टो परि। उसका दुवै स्तनले मेरो छातीमा दवाव दियो। उसका नाङ्गा साँप्रा मेरो खुट्टाको दाँया बाँया चलमलाउदै थिए। घुँडाले उसको योनीबाहिर चलाउन थाले। अनि दुवै हात उसका स्तनमा। ओठ उसको ओठ र जिब्रो उसको ओठ भित्र एकसाथ चल्दा उसले आफ्ना स्तन मेरो छातीमा दल्न थाली।

अनुशा नशामा उत्तेजित हुँदै थिइ। उ अर्धनिन्द्रमा थिइ। उसका कोमल भर्जिन अंगहरु मेरो पकडमा थियो। उसको जवानीको रस चुस्नमा व्यस्त भए।

उसको समिज फुकाले। अनि उसका दुधका मुन्टा चुस्न थाले। केही बेरमै ति कडा भए । सायद उसको उत्तेजनाले अब लिमिट पार गर्दै थियो। उसको पेन्टीको बाहिरबाट घुँडाले चलाइरहँदा उ रसाइसकिछे। अनि दुधका मुन्टा चुस्दा चुस्दा उसको पुति भित्र पहिलो पटक हात छिराएँ।

नरम रौं खेलाए, उ उत्तेजनाले मेरो ओठ चुम्न आइ। अनि लामो टङकिसमा उ व्यस्त भइ। उसका नरम अनि चिप्लो जिब्रो र त्यसको स्वाद निकै मजेदार थियो, तल लाग्ने खालको । उ उग्र हुँदै थिइ। जिब्रो भित्रैसम्म तान्न उसले केहि क्षणमै सिकि। अनि एकाएक उसको भिजेको पुतिमा हात पुर्याउँदा उसले लामो स्वास तानि अनि फेरि घमलङ्ग अंगालो मारेर किस गर्न थाली।

म उसको पुति चलाउन थाले। उसका कलिला रौं अनि भर्जिन पुतिको टिसी चलाउन उ बेला बेला सन्तोषको आवाज निकाल्थी। उसको पुति भित्र औँला छिराउन खोजे, भिजेको पुति तैपनि एउटा बाहेक अर्को औला छिर्न मानेन। बिस्तारै अर्को औला छिराए अनि भित्र बाहिर गर्न थाले। उ घरीघरी मेरो हात समात्थि। अनि छिटो छिटो गर्न हातलाई उसको गुप्ताङ्ग तर्फ धलेक्थी। अनि कहिले आफ्ना रौं खेलाउन हात पुर्याउँथी। उसको पुतिबाट क्वाच क्वाचको आवाज तिव्र हुनथाल्यो। उ किस गर्दा गर्दै थाकी। अनि सोफामा पल्टि।

म जुरुक्क उठे। अनि भिजिसकेको उसको रातो पेन्टी फुकालिदिए । उ सर्वाङ्ग नाङ्गो भइ। उसका बान्की मिलेको जिउडाल, पुष्टिएको स्तन र पुठो सायदै संसारमा यस्तो अर्को नहोला। उ उत्तानो थिइ। उसका स्तन छातीको एकतर्फ ढल्लेका थिए। फ्रेस अनि चिल्ला। कैला रौं उसको काखी र पुतिमा उस्तै थिइ। सबै लुगा खोले अनि उ माथी ठन्किएको लिङ्ग सहित पल्टिए।

उसको काखीबाट पर्फ्युम जस्तो बासना आउँदै थियो। सायद उसको शरिर र पर्फ्युमको संयुक्त बासना हुनुपर्छ, लाग्थ्यो उ विश्वकै कामुक केटी हो, जो मेरो अगाडी सर्वाङ्ग नाङ्गो छे, झण्डै बेहोसीमा उसका कोमल भर्जिन अंगहरु मुसार्ने, चुस्ने अनि चिक्ने अवसर पाउँदा मन भित्र उत्तेजना र उमंग छुट्टै थियो।

उसको पुतिमा किस गरे। त्यसको बासनै छुट्टै थियो। भर्जिनिटीको बासना। जे थियो उसकै थियो। मनभित्र सनसनी मच्चाउथ्यो। सबै होस गुमे, उसको योनी चुस्दा, उसको जिब्रो भन्दा मिठो अनि नरम। उसको पुतिबाट चिप्लो पानी बग्न थालेको थियो। सायद उसले पहिलो पटक यस्तो अनुभुत गरेकी हुँदी हो। अब उ निन्द्रा कम उत्तेजित बढी थिइ। जति उसको पुतिमा म जिब्रो चलाउँथे, जति भित्रसम्म छिराउँथे उ त्यति ‘Um…Um…’को आवाज निकाल्थी। यस्तो सफ्ट आवाजले म झनै तरङ्गित हुन्थे अनि उसको छिटो छिटो जिब्रो चलाउँथे। उ आफ्ना स्तन माड्न व्यस्त थिइ।

उत्तेजनाले सिमा नाघिसेको थियो। उसको बासना र उसले निकालेको आवाजले उसको अंग अंग छियाछिया बनाउने जोश जागेर आउँदै थियो। निकै बेर उसको पुतिको पहिलो रसापान गरेपछि म उमाथी पल्टिए। अनि लिङ्ग उसको योनिमा छिराउने प्रयास गरे। मलाई अब कति बेला उसको पुति च्यातौ झै भइसकेको थियो।

अनुशाको पुतिको फुसीले चिप्लो बनाएपनि ठन्केर कडा र मोटो भएको लिङ्ग छिर्न मानेन। उसले जोडले ‘ऐया’ भनी। उसको ‘ऐया’ले झनै जोस आयो। अनि उसको दुध दुई हातले समात्दै उसको पुतिमा लाडो छिराउन बल गरे। ‘दुख्यो ! ऐया ! दाइ!’

दुखाइले उ करिब होसमा आइसकेकी थिइ, तर मैले जोड लगाउन छोडिन। बरु झन् बल लगाउन खोजे। अनि तेस्रो पटक पुतिमा अड्याएर बल गरे, थोरै छिर्यो अनि उ जोडले चिच्याइ। ‘ऐया !!!’

थोरै छिरेसकेको, मैले जोडले ठेले लुत्त पस्यो। उसको टाउको सोफाबाट जरुक्क उठ्यो। ‘दुख्यो, दाइ, पुग्यो ! ऐया’

उसको पुतिमात्र होइन अब आँखा पनि रसाउन थाल्यो। मैले लय मिलाउन थाले। उसको पुति बाहिर रगत देखियो म भने उ माथी मच्चिन थाले। केही बेरमै उसले पनि सपोर्ट दिन थाली। म उसको पुतिमा माथीबाट हान्थे, उ चाक उठाउँथी अनि लय मिलाएर पुति भित्र लाडो सहज छिराउन मद्दत गर्थी। निकै समयसम्म चिकेरहे, अलिक स्पीड कम भएपछि उ जुरुक्क उठी अनि फुसीले लतपतिएको लाडो ग्वाम्मै मुखमा हाली।

सासै फेर्न अप्ठ्यारो हुने गरि उसको मुखमा चिक्न थाले अनि केही बेरमा घण्टौ देखिको यौन उत्तेजनाको फल उसको मुखमा झारिदिए। उसले निली अनि सोफामा नाङ्गै पल्टी। उसका उचाले अनि कोठमा पुर्याए। अनि पहिलो पटक उसंगै उसको बासनादार खाटमा उसका स्तनमा बीचमा मुख घुसाएर आनन्दमा सुते। त्यसपछिका कयौं महिना हामीले दमदार बनायौं।



Leave a comment

Want to work with me?
Send me an email.

Blog at WordPress.com.